Üdvözlünk Magyarország legújabb horgászcikkeket forgalmazó weboldalán!

Kérdése van? Hívjon minket! + 36 50 111 63 33

Motorok

Gyik (kattintson a "tovább" gombra a teljes szöveg megjelenítéséhez)

Gyakran ismételt kérdések, amik felmerülnek Rhino külső elektromos csónakmotorok vásárlása előtt:

1. Mennyi a csónakmotorok szállítási ideje?

A szállítási idő típusonkét eltérő. Általában 2-3 hét, ha ettől eltérő az időpont, azt a megrendelés után mindenképpen jelezzük Önnek.

2. Van garancia a csónakmotorokra?

A gyártó 2 év garanciát vállal a csónakmotorokra. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó hibákra ez nem vonatkozik. A hibát szakértői csapat vizsgálja és javítja/cseréli ki.

3. Hol tudom jelezni, ha nem megfelelően működik/hibás/sérült a csónakmotorom?

A mi webáruházunkba kell jelezni a hibát a 0650 111 6333-as telefonszámon vagy e-mailben az info@fishingabc.hu címen. 

4. Mennyi a csónakmotorok szállítási költsége?

A csónakmotorok általában terjedelmes csomagnak minősülnek, így a szállítási költségük díjszabása is a terjedelmes csomagok szerint történik. Bővebb információ az Ászf-ben található.

5. Hogy vehetem át a csónakmotorom?

A csónakmotorok szállítása futárszolgálattal történik. 

6. Mi a teendő előreutalás esetén?

Előreutalás esetén minden esetben várja meg, amíg megérkezik e-mail címére az Önnek kiállított díjbekérő. Kérjük, NE utaljon, még a dokumentum meg nem érkezik Önhöz.


18termék
 

Gyik (kattintson a "tovább" gombra a teljes szöveg megjelenítéséhez)

Gyakran ismételt kérdések, amik felmerülnek Rhino külső elektromos csónakmotorok vásárlása előtt:

1. Mennyi a csónakmotorok szállítási ideje?

A szállítási idő típusonkét eltérő. Általában 2-3 hét, ha ettől eltérő az időpont, azt a megrendelés után mindenképpen jelezzük Önnek.

2. Van garancia a csónakmotorokra?

A gyártó 2 év garanciát vállal a csónakmotorokra. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó hibákra ez nem vonatkozik. A hibát szakértői csapat vizsgálja és javítja/cseréli ki.

3. Hol tudom jelezni, ha nem megfelelően működik/hibás/sérült a csónakmotorom?

A mi webáruházunkba kell jelezni a hibát a 0650 111 6333-as telefonszámon vagy e-mailben az info@fishingabc.hu címen. 

4. Mennyi a csónakmotorok szállítási költsége?

A csónakmotorok általában terjedelmes csomagnak minősülnek, így a szállítási költségük díjszabása is a terjedelmes csomagok szerint történik. Bővebb információ az Ászf-ben található.

5. Hogy vehetem át a csónakmotorom?

A csónakmotorok szállítása futárszolgálattal történik. 

6. Mi a teendő előreutalás esetén?

Előreutalás esetén minden esetben várja meg, amíg megérkezik e-mail címére az Önnek kiállított díjbekérő. Kérjük, NE utaljon, még a dokumentum meg nem érkezik Önhöz.