Gyik
Gyik
1. Mennyi a szállítási ideje a termékeknek?
Terméktől függ, hogy mennyi a szállítási idő. A legtöbb esetben 5-7 munkanap, de egyes termékeknél 1-3 munkanap is lehet.
Minden esetben tájékoztatjuk, hogy mennyi idővel kell a számolnia, amíg megérkezik rendelése.
2. Mi a teendeő előre utalás esetén?
Előre utalás esetén kérjük, várja meg, amíg a megadott e-mail címre elküldjük megrendeléséhez tartozó díjbekérőjét. Amíg a dokumentumot nem kapta meg, NE utaljon nekünk.
3. Rendeltem, de módosítanék a szállítási/számlázási címen. Mi a teendő?
Ameddig nem adtuk fel rendelését, ügyfélszolgálatunk tudja módosítani a szállítási illetve a számlázási címet. Ebben az esetben keressen minket.
Ha még nem adta le rendelését, és nálunk regisztrált vásárló, akkor a saját profilja alatt tudja módosítani a címeket.
4. Rendeltem, de szeretnék módosítani a rendelésemen. Hozzáadnék/törölnék terméket. Mi a teendő?
Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, és módosítjuk rendelését.
5. Leadtam a rendelésem, még nem kaptam meg, meggondoltam magam, szeretném töröltetni. Mi a teendő?
Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, és töröljük rendelését.
6. Házhoz kértem a csomagot, de nem tudtam átvenni, mikor a futár hozta a megrendelésem. Mi a teendő?
Ilyenkor a futár a következő munkanapon, vagy az Önnel leegyeztetett napon megkísérli ismételten kivinni a csomagot.
7. Ruházati terméket rendeltem, nem lett jó a méret. Mit tegyek?
A ruházati termékek cseréje az Ászf-ben leírtak szerinti történik. A 14 napos elállási jog keretén belül visszaküldheti hozzánk a terméket, és mi azt lehetőségeinkhez mérten kicseréljük. Ha erre nincs lehetőség, a megrendelés összegét visszatérítjük.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy ilyenkor a termék visszajuttatási díját, vagyis a szállítási költségét a jogszabályok tekintetében nem áll módonkban megtéríteni.