Üdvözlünk Magyarország legújabb horgászcikkeket forgalmazó weboldalán!

Kérdése van? Hívjon minket! + 36 50 111 63 33

Gyik

Gyik

 

1. Mennyi a szállítási ideje a termékeknek?

Terméktől függ, hogy mennyi a szállítási idő. A legtöbb esetben 5-7 munkanap, de egyes termékeknél 1-3 munkanap is lehet.
Minden esetben tájékoztatjuk, hogy mennyi idővel kell a számolnia, amíg megérkezik rendelése.


2. Mi a teendeő előre utalás esetén?

Előre utalás esetén kérjük, várja meg, amíg a megadott e-mail címre elküldjük megrendeléséhez tartozó díjbekérőjét. Amíg a dokumentumot nem kapta meg, NE utaljon nekünk.

 

3. Rendeltem, de módosítanék a szállítási/számlázási címen. Mi a teendő?

Ameddig nem adtuk fel rendelését, ügyfélszolgálatunk tudja módosítani a szállítási illetve a számlázási címet. Ebben az esetben keressen minket.
Ha még nem adta le rendelését, és nálunk regisztrált vásárló, akkor a saját profilja alatt tudja módosítani a címeket.

 

4. Rendeltem, de szeretnék módosítani a rendelésemen. Hozzáadnék/törölnék terméket. Mi a teendő?

Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, és módosítjuk rendelését.

 

5. Leadtam a rendelésem, még nem kaptam meg, meggondoltam magam, szeretném töröltetni. Mi a teendő?

Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, és töröljük rendelését.

 

6. Házhoz kértem a csomagot, de nem tudtam átvenni, mikor a futár hozta a megrendelésem. Mi a teendő?

Ilyenkor a futár a következő munkanapon, vagy az Önnel leegyeztetett napon megkísérli ismételten kivinni a csomagot.

7. Ruházati terméket rendeltem, nem lett jó a méret. Mit tegyek?

A ruházati termékek cseréje az Ászf-ben leírtak szerinti történik. A 14 napos elállási jog keretén belül visszaküldheti hozzánk a terméket, és mi azt lehetőségeinkhez mérten kicseréljük. Ha erre nincs lehetőség, a megrendelés összegét visszatérítjük.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy ilyenkor a termék visszajuttatási díját, vagyis a szállítási költségét a jogszabályok tekintetében nem áll módonkban megtéríteni.